maanantai 18. maaliskuuta 2013

Pinaattilettuja ja muuta kamaa

lomogram

Tuntuu että tää mun blogi koostuu nykyään lähinnä siitä mitä mä syön ja satunnaisista kuvista mun tavaroista. But that's okey, right...? :D
Mutta pitemmittä puheitta, tein pinaattilettuja. Oli pakko saada jotenkin ne viimeisetkin pinaatinlehvät käyttöön (olenhan mä itse säästäväisyys) joten pastan ja pizzan jälkeen mieleen juolahti sitten nää letut. HYVIÄ OLIVAT. Ihme kyllä! :D Ja tämän ohjeen mukaan tein! Ainoa että lisäsin vähän maitoa, mun pinaatit oli tuoretta kamaa ja paistoin rasvalla. Suht terveellistä taas. Nyt sitten aion yrittää perehtyä noihin matikanläksyihin ja voi olla että kipasen kirjastossa, kuvaamassa yhtä taloa yhtä kouluprojektia varten ja ostamassa lääkärin määräyksestä sähköhammasharjan vielä tänään! Hehhe

Hyvää viikon alkua dudes!!! :)


♥   Emma

1 kommentti:

  1. Pinaattiletut olivat herkullisia! En ole ikinä syönyt yhtä hyviä! Kokki saa minulta täydet pisteet.

    VastaaPoista