maanantai 14. tammikuuta 2013

Doodlings

Mulla on oikeesti joku keskittymisongelma.
 Mun on aina pakko tehä vähintään kahta asiaa samaan aikaan, muuten vaan kaikki menee ihan ohi! Mulla oli pienenä sellanen unilelu, jolla oli sellanen huppu jossa oli terävä kärki. Sitä mä sitten aina nukkumaan mennessäni nypläsin, ja Äiti joutui moneen otteeseen ompelemaan tälle lelulle uuden puvun. 
Ja nykyäänkin, jos mulla on kädessä vaikka villalapaset niin alan heti pyörittelemään siitä sisustasta sellasta palloa! Teen näin myös vaatteiden kulmilla. 
Sama pätee siis oppitunteihin ja mun pitää keksiä jotain tekemistä mun käsille, niin yleensä pyörittelen kynää sillee mun sormien välissä mutta usein myös piirrän. 
Sekin johtuu siitä kun pienenä kun Äiti luki mulle ääneen mä aina piirrustelin jotain itekseni. Se kai auttaa mua kuuntelemaan paremmin. Sen takia mun filosofian ja historianvihot on täynnä tällasia ihme kuvia... :D
 En tiiä miks piirrän aina noita naisen kasvoja, ja tuntuu siltä että kaikki noi oliot muistuttaa toisiaan vaikka on aina erilaisia. No, either way, tässä mun ihme-nais-kuvia mun vihoista! :)








Onks sulla jotain keskittymiskikkoja tai muuten vaan outoja tapoja? :)


♥  Emma

4 kommenttia:

  1. Hupaisat kuvat! Mielenkiintoinen sorminypellystapa.

    VastaaPoista
  2. Eikös Ismo Alankokin laulanut Levottomista käsistä. Suosittelen kudontaa, varsinkin lämpimien sukkien.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain sinne päin se taisi olla! :D Olen kokeillutkin, tänä jouluna nimittäin Isäni joululahjapaketista löytyi kaulaliina! Se on kyllä kivaa puuhaa, mutta nypeltelyyn ei tarvitse sen pahemmin varusteita kunhan vaan on päällä hiukan tuhoutunut villatakki...

      Poista