sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Päähänpistoja

 Sunnuntai on aina mulle sellanen päivä, että nökötän kotona ja teen kaikki ne asiat jotka menneellä viikolla on jääneet tekemättä. Tänään sellaisia asioita olivat esim. filosofian esseen kirjoitus, huoneen siivoominen (jota en vieläkään malta alottaa), salilla käyminen ja bloggaaminen (ja yksi postaus nimenomaan, jonka saan toivottavasti tänne viimeistään ensi viikolla). Oon mielestäni ollut suht tuottelias tänään, vaikka listasta vielä puolet on tekemättä... Tykkään tämän lisäksi vielä tehä sellasen aineellisen (unohdin sen oikeen sanan tähän eikä millään tuu mieleen!!!) listan, jotta voin sitten vetää viivalla yli jo tehdyt asiat. Tuntuu hyvältä saada asian päätökseen ihan fyysisestikin! :D

Lauantaina sen sijaan ehdin tehdä vaikka mitä ja juosta kaupungilla! Ajettiin perjantaina Äitin kanssa Akseli Gallen-Kallelan ateljeen ohi, ja mulla tuli kauheen taiteellinen fiilis ja halusin heti lähtee ilmasemaan tätä tunnetta johonki galleriaan. Oon sellanen ihminen, jonka jotain päätettyään pitää heti toteuttaa se... Päähänpistot on yleensä sellasia kun "mä tarviin kaktuksen mun huoneeseen ja laitan sen kokistölkkiin kasvamaan" tai sit just tällasia nyt lähen museoon. :D Mutta kun olin tän idean saanu päähäni, niin kysyin sitten kaveria Ateneumiin, ja sinnehän me suunnattiin!

Päästiin sinne ilmaseks, se on alle 18-vuotiaille ilmanen (tän verran kerron mun iästä :D) mut sitte siellä arvosteltiin niitä tauluja kuin taidekriitikot konsanaan ja puhuttiin väriharmoniasta ja valonkäytöstä, mut sitte kyllästyttiin ja mentiin kiinalaiseen. Oli oikeen hyvää ruokaa, ja vatsat täynnä käytiin ostamassa vielä karkkiakin vähäsen... :D Päädyttiin vielä shoppailemaan hetki ja pari juttua mulle siinä sitten tottakai tarttui mukaan. :D Ostin H&M:ltä sellaset tummanharmaat stretch-farkut, toiveissani että ne on mukavat ja istuukin vielä! Ja ne täyttävät nämä kriteerit kyllä täydellisesti! Oon silti vielä vähän kahen vaiheilla palauttaakko vaiko eikö, mutta aika varmasti pidän ne... :) Ja sitten ostin kookoksen-hajuisen kasvonaamion koska mä vaan rakastan sitä tuoksua♥ Viimeinen ostos oli Kultaiset "hoops:it" jotka on muuten kohta kaikkialla, niin yritän totutella käyttämään niitä, ne on kyllä niin coolin näköset... 

Ilta kului sitten Putouksen ja Drop dead diva:n parissa. Molemmat vaikka pitkiä ohjelmia onkin, menevät silti hetkessä ohi! Oon varsinkin Drop dead diva:an ihan koukussa! Tilattiin netistä ilman suomenkielisiä tekstityksiä sarjan kolmoskausi. Ihan sikahyvä tähän mennessä!



Farkut:H&M, Face Mask: H&M, Kultaset korvarenkaat: Glitter



I'm feelin' black and white today, et nää kuvat on nyt sellasia kans! :D Farkut on ton väriset livenäkin ja hyvinhyvin mukavat päällä!


Mites sun viikonloppu meni? :)

♥ Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti